Thursday, January 28, 2010

ap, please dengar cakap nino

aku : ap lama tak dengar citer. senyap je. buat ape tu


ap : tak de buat apa. duduk kat atas ni


aku : ya ke tak buat pape. main games yer


ap : ala ari cuti sabtu ahad ari ap main games la


aku : main games tak abes. bila baca bukunya. dah cari tempat tuition?



ap : belum. tak yah. ap tuition kat sekolah je


aku : ap....macam mane nino nak cakap lagi ni. kan nino dah suruh cari...cari je la...nino bayarkan

ap : tak yah. kan ap cakap tuition kat sekolah....


aku : ap ap dengar sini. nino nak ap cari tempat tuition ok. titik. jangan cakap banyak


aku risau pasal ap. risau aku melebihi segalanya. risau sampai rasa seriau gitu. dulu ap nak upsr agaknya camni ena risau pasal ap.


ap ni ok. belajar cepat tangkap. tapi banyak main main. careless. suka study last minit.

relax manjang tak risau apa pun. aku pulak yang termengah2 pikir pasal dia.

oktober nanti nak pmr. bukan lama tu. ni dah ujung januari. kejap je oktober tu.

duduk dalam bilik merap. entah ape dibuatnya. kalo ap dalam bilik pintu always berkunci. tu yang aku risau.

inilah yang ena rasa dulu. bila anak2 nak exam. mak yang terlebih excited. sekarang perasaan tu dah berhijrah kat aku pulak. risau la. dah aku dok jauh.

result final exam 09 ap dapat 2a je. maths ap kantoi.

ap.....jangan relax sangat. please....dengar cakap nino.

No comments:

Post a Comment