Sunday, January 31, 2010

baby nak appeton

baby 1 tahun




bb : nino, appeton baby tinggal 2 bijik. nanti nino belikan ok

aku : ok

itu je yang baby cakap terus offkan handpon


dah petang sikit mak bagitahu baby batuk kuat. baby suruh ayahnya belikan ubat batuk. pastu aku cakap kat mak suruh baby cakap kat ayah beli appeton sekali


bb : baby tak nak ayah belikan appeton. baby nak nino belikan


amboi macam la aku duduk sebelah umah dia je. cakap terus beli. baby nino jauh la. baby nun di saujana utama nino di batu gajah. jauh tu my dear.


aku : la...kan baby lambat lagi nak balik sini. appeton tinggal 2 bijik kan. esok lusa abes.

bb : nino belikan appeton kat batu gajah pastu nino poskan lah


sabar je aku ngan baby ni. nino tak de masalah nak beli appeton tu kat sini. masalahnya nak pos bagai. duit nak pos tu boleh dapat 1 botol appeton lagik. bukan nino berkira pasal duit tapi apa salahnya ayah yang belikan. sama je kan. appeton jugak


bb : baby tak nak. baby nak nino belikan jugak appeton tu

aku : nino suruh pah belikan

bb : tak nak! baby nak nino belikan

aku : kalo camtu tunggu baby balik sini baru nino belikan, boleh?

bb : boleh. baby boleh tunggu


baby ni lain sikit kalo dia nak kan sesuatu pastu sebut nama orang tu so orang tu la kena beli. kalo orang lain yang beli benda yang dia nak tu dia buat dono. langsung tak disentuhnya.
sabar je la.


kaklong ap pun camtu jugak...nino nak tu. nino nak ni. tak kisah la ngan sape lagi nino nak mengempeskan beg duit nino kan... :)



No comments:

Post a Comment