Friday, January 29, 2010

banyak cengkadak betol

aku : shira, akak ni assalamualaikum

shira : oh kak. kak saya tak dapat email akak

aku : abes tu kalo tak dapat kenapa tak call...u niiiiiii

shira : oh.....kak sent lagi yer

aku : pasal gambar tempat accident tu camne. dah tanya bos

shira : belum

aku : kenapa belum tanya

shira : hurmmmm.........kak nanti saya call akak


geram marah :0 tinggal belum benci je lagik
dah berhengget duit aku abes ngecall si shira ni
approve tak jugak


arini jumaat. kalo tak approve arini of kos minggu depan
minggu depan tak tahu apa cengkadak lagik


cina raya 15/2
3 ari sebelum tu dorang dah tutup kedai
means ada berapa ari lagik je....uwaaaaaaa lambat lagik siap kereta aku
aku dah patah kaki susah nak gerak
aku dah patah hati ngan MA*


aku dah pikir nak repair keluar duit sendiri :(
malas aku dah nak ngecall shira tanya dah approve ke
tiap kali call ade je barang yang tak complete


dah berkerut2 dahi aku ni hah
patut la bos aku dulu kereta bini dia accident
dia rela kuar duit sendiri
mampuih dia nak claim insuran
itu dia. dia banyak duit


aku kang kalo repair sendiri kang abeh bajet nak beli katil dan tilam vono ziana zain untuk umah baru. lari bajet nak beli lemari yang kaca2 tu


makkkkkk...nak minjam duit boleh?

tak nak tunggu insuran...mencik mencik


hb : apasal pulak repair keluar duit sendiri?

aku : benci la

hb : oooo camtu mengkayakan MA*. tiap2 tahun amek duit kita. bagi sesaje. tunggu je dorang approve.

aku : bila?

hb : tunggu minggu depan. banyak cengkadak kita gi kl


hoye hoye gi kl. ok la tunggu je.

shira......nantikan kedatangan aku. kita pasti bersua nanti...

No comments:

Post a Comment