Monday, January 25, 2010

nestumrasberi dan nestumrasberry

korang mesti terkejut kenapa tiba2 ada blog nestumrasberry kan?

beza nestumrasberi dan nestumrasberry


nestumrasberry ~ lebih santai

nestumrasberi ~ padat ngan citer sensasi, episod kematian, citer sedih duka lara hiba pilu


kenapa perlu ada nestumrasberry?
blog ni special untuk anak2 sedara kesayangan aku
kaklong, ap, baby, syafiq dan aqif


bagaimana ngan stori kat nestumrasberry adakah sinambungan dari nestumrasberi?
tak kot
nestumrasberry lebih kepada citer ringan tentang kehidupan seharian yang aku lalui bersama ngan anak2 sedara aku
mebe aku cilok 5% je citer dalam nestumrasberi kat sini iaitu memori...ena pergi jua
kisah memori...ena pergi jua belum berkesudahan
yang lain2 tu citer sensasi yang hangat dan pedas biarlah kekal dalam nestumrasberi


harapan pada nestumrasberry?
biarlah blog ini menjadi tatapan dan memori indah buat kaklong, ap dan baby
sekurang2 bila aku dah tak de di alam fana ini nanti blog ini akan menjadi
pengubat rindu dorang pada aku
biarlah kenangan terindah ini sentiasa terpahat dalam jiwa kaklong, ap dan baby
walaupun mama dah tak de tapi dorang masih ada seorang nino......yang gemuk ini :)



p/s
kaklong, ap dan baby,
korang bertiga nyawa nino selama ini
doakan nino dan pah panjang umur ye
supaya dapat nino dan pah tengok korang membesar, masuk universiti, berkerjaya, kahwin dan beranak-pinak...insyaAllah

No comments:

Post a Comment