Friday, November 19, 2010

kopipes dari blog kaklong pasal ap

SUNDAY, NOVEMBER 14, 2010

lack of memory


lost.
banyak yang aku tak ingat pasl accidnt tu.
apa yang nino cerita.
jiran aku cerita.
aku tak ingat langsung.
none.
zero.
nothing.

hahaa. emo pula.

tapi betul.
tak banyak yang aku ingat.

aku tahu masa accident aku tidur.
hen aku sedar sebab rasa sakit dekat dahi.
ada dua orang nurse lelaki.
seorang tu cakap nak jahit. aku ckap tak nak.
then yang seorang lagi pegang aku.
then tak sedar.

aku sedar balik masa tu atas katil.
then aku muntah.
and tak sedar.

sedar balik aku dah dekat rumah atuk aku.
then aku dngar ayah aku cakap dengan siapa entah.
ayah aku cakap anak dia dah tak ada.
then aku tanya dekatsiapa entah.
ap mana.
orang tu cakap ap dah tak ada.
all i can say masa tu,
ap ikut mama yea.

then ada orang bawa aku pergi dekat ap
yang aku ingat tu lah.
dahi dia je and bila cium rasa sejuk.

after tu aku ingat sikit-sikit jea.
sampai lah aku masuk ward balik.
dekat ward, aku dah sedar.
and aku ingat semuanya.

cuma yang sebelum tu jea aku tak ingat.
and bila orang cerita,
aku macam blur.
betul ke.

apa pun,
alhamdulillah.
aku masih hidup sehingga hari ini~

No comments:

Post a Comment