Thursday, January 28, 2010

nino sedar nino tahu nino gemokkkkk..uwaaaaa

satu ari tu aku mak kaklong baby lepak2


aku : kaklong, ce kaklong amek botol dalam bag nino tu

kl : botol ape

aku : botol lada itam + halia

kl : apa ni nino....oooooooo ubat kempis perot yer....

aku : ce kaklong sapu rata2 kat perut nino ni...

kl : ok boleh boleh


kaklong takot2 picit botol tu. aku cakap picit je kaklong jangan takot kasik keluar benda alah tu


kl : eiiiiii geli la tengok nino benda ni

aku : jangan banyak songeh cepat sapu kat perot nino


kaklong pun sapu kat perut kat dada sekali.......


bb : eehhh kenapa perot nino ada dua?


belum sempat aku nak reply kaklong dah gelak menggila. gelak sampai goyang2 badan. aku mulanya nak marah tengok kaklong gelak tak sedar diri aku pun join dia gelak

bila gelak perot aku yang baby cakap ada dua tu bergoncang2 sakan. bergetar2 seirama senada ikut rentak gelak aku


kl : nino nino nino kenapa perut nino bergoncaaaaannnngggggggg. ha ha ha ha


kaklong gelak lagik kuat dari tadi. baby tak sah citer gelak sambil lompat2. tak silap aku mak pun gelak jugak...tak ingat aku dah mak gelak ke tak tengok perut aku yang 2 bijik tu vibrate tak berenti

aduhhhh sabar je aku ngan budak dua orang ni. selama ni dorang tak nampak yang aku ada 2 bijik perut kot. tak pun selama ni di mata dorang aku nampak slim melim kot. ataupun selama ni dorang rabun kot???? entah tak tahu la apa yang dorang nampak selama ni.


esoknya tu baby cakap

bb : tak pe ar.. nino ada 2 bijik perut pun...janji nino puuutttiiiihhh. putihkan nino. hurm baby ni....

sambil selak baju tunjuk perut dia yang nipis tapi kaler coklat si tampok manggis. bila la baby nak putih kan nino


mak : kan pah dah cakap baby rajin2 la mandi. buh scrub garnier pah tu. lama2 putih la baby

bb : baby jeles tengok nino putih. kaki nino putih, perut nino putih semua putih putih

selak kaki seluar tengok kaki dia pulak sambil mengeluh....bila baby nak putih ni?


alahai cik baby....tak kisah la baby putih ke baby coklat sitampok manggis ke janji hati baby seputih salju, selembut kapas. ya dak.

No comments:

Post a Comment