Tuesday, March 2, 2010

saje menempah maut




aku tak boleh nak enlargekan picca kat atas tu. korang nampak tak?

pembonceng motosikal tu letak handbag kaler pink kat belakang vontot dia.

selamba jer dia. langsung tak pikir keselamatan diri. saje nak menempah maut.

nak salah kan siapa ni? nak salahkan peragut ker?




dah tu bawak motor mengalahkan minah rempit. nampak sikit jer handbag pink dia. tak sempat nak snapo dah berdesup ke depan. ish ish ish not good lah bebeh.





14 comments:

  1. iskh iskh sikh

    saja jer cari masalah kan
    tu kalau peragut nengok tu...senyum lebarrr
    peluang depan mata

    ReplyDelete
  2. mmg risiko tinggi nak kena ragut camtu
    ish..ish mengundang bahaya

    ReplyDelete
  3. Salam singgah...mmg risiko tinggi tuh...bahaya2

    ReplyDelete
  4. tah tah tu beg kosong je kot.tu yang die letak kat vontot tu

    ReplyDelete
  5. x lama dah laa tu...saja cr pasai..

    ReplyDelete
  6. betul menarik perhatian
    hari tu pun ada ternampak orang pakai macam tu

    ReplyDelete
  7. cr jwpn..klik iklan skli..:)

    ReplyDelete
  8. hi...

    singgah2 mencari jwpn di sini...hehe

    ReplyDelete