Saturday, April 3, 2010

tak perasan rupanya tengok berita cina

yes yes yesza aku berjaya menyiapkan 3 keja.


aku sangat bizi dan hb pun bizi gak. aku bizi hal aku dia bizi hal dia.


bizi bizi aku tapi masih boleh mendengar dengan jelas dan melihat dengan terang.


bizi hb aku membuatkan dia termenung menung mikir keja dia yang tak siap sampai tak perasan siaran berita yang dia tengok adalah berita cina. ha ha ha


pastu tak sedar rokok dijari dah hampir abes terbakar sorang-sorang dah hampir tinggal puntung.


aku tegurlah kenapa tengok berita cina???


eh katanya sambil tukar channel. parah parah


oppssss. semalam cakap tak nak online kan. ala kejap je.


ni nak disconnect la ni.


masih ada 4 form b yang belum siap. 2 kertas kerja yang belum beres.


esok 6.45 pagi meneman sulaiman ke area taman klebang jaya ada upacara penerimaan cek dari dato husni (timbalan menteri kewangan). kol 7.30 semua kena ada kat sana. tahniah sulaiman walaupun jumlahnya tak seperti yang diidamkan at lis boleh menyelesaikan masalah buat seketika. bersyukurlah rezeki yang Allah berikan buat masa ini.


ok ok disconnet. babai

No comments:

Post a Comment