Sunday, July 10, 2011

nino tak boleh lupa tarikh ini

ap: nino, nino ap dah baca semua cerita dalam blog private nino...nestumrasberi

nino : hah???????? ap caner ap bukak?

ap : adalahhhhhhhh

nino : ap baca ape?

ap : ap baca semuanya nino...heheheheh

nino : laaaaaaaa

ap : dan ap ada buat satu post untuk nino membuktikan yang apa dah berjaya masuk blog private nino


10/7/2010 yang lalu......dah setahun peristiwa ni berlaku.

aku bukak blog private memang betul ap ada buat satu post kat dalam tu yang bertajuk "NARUTO" ~ six path of pein

actually aku tak terkejut macam mana ap boleh bukak blog private tu...aku tahu budak ni sangat genius. yang aku terkejut dan kesal adalah banyak cerita-cerita pasal mama dia yang tak sepatutnya dia tahu. akhirnya sebelum dia meninggal dia tahu jugak.

ap janji dengan aku yang dia akan simpan semua apa yang dia baca tu sampai dia mati...

rupanya memang betul....ap simpan semuanya sehinggalah dia meninggal pada 17/9/2010.

aku bercadang nak delete blog private tu...nak delete semua kisah suka duka kami sekeluarga kat dalam tu...AKU TAK NAK satu hari nanti

"nino, nino...kaklong dah berjaya bukak blog nestumrasberi nino.."

atau

"nino, nino...baby dah berjaya baca blog private nino"

itu yang aku tak nak. aku tak nak dorang baca biarlah semua kisah dalam blog private tu jadi sejarah dalam hidup aku.

1 comment:

  1. nino,... rupa2 nya kaklong dengan baby mmg tak pernah baca tentang mama kat blog private nino sampai skrg yea?

    ReplyDelete