Tuesday, March 27, 2012

3 tahun 13 tahun

27/3/2012 genap 3 tahun tok kembali kerahmatullah.

dan

31/3/2012 genap 13 tahun adik aku liza berada di sana bersama-sama dengan abah, tok, opah dan ena.

masa berlalu begitu cepat sekali. dan 17/9/2012 ni genap 2 tahun ap meninggal.

kadang-kadang aku berkhayal kalaulah masa boleh diputar kembali ke waktu silam..banyak benda yang aku nak buat dengan mereka yang aku sayangi yang telah pergi menghadap Illahi.

puas berkhayal nak buat itu ini sampai sesak nafas dibuatnya.....

bila tersentak aku terdiam termenung dan berfikir yang aku masih diberi peluang dan masa olehNya untuk melakukan perkara-perkara yang belum aku buat dengan mereka yang masih hidup yang masih berada disamping aku.

insyaAllah akan aku penuhi semuanya sebelum aku sendiri menutup mata...insyaAllah.




No comments:

Post a Comment