Tuesday, October 22, 2013

viva fat lady vs nissan fairlady

kak ipar aku discharged last friday. alhamdulillah semakin ok cuma kaki dia masih bengkak dan sakit.luka kat pipi kiri kanan tu ambek masa nak sembuh. harap2 luka tu cepat sembuh. insyaAllah.

orait..banyak nak citer ni.

arini catering makan tengahari hospital. menu nasi putih+ayam vanggey+sambal tempe. packing je. senang sikit. lepas hantar setel. kalau buffet letih..nak mengambek bekas lepas tu membasuh lepas tu nak kemas masuk lemari.

ok lusa catering graduasi form six. menu nasi ayam vanggey. buffet. makan 10am. yang ni aku ambek untuk cikgu2 je. patutnya buat nasi ayam untuk 220 students. tak bolehla tak sempat. sebab makan 9am. tak sempat nak packing.

tengahari menu nasi ayam untuk vip. tapi tengahari nasi ayam hainan +buah+puding koktel.

aku berdoa dan berharap kali ni nasi ayam tak meragam macam..........tettttttttt. aku stori kendian ye. ada entri special pasal ni. entri kes bersalah aritu.

nak citer ni pasal petang tadi

aku dan hb gi ipoh. otw tu ada la nissan fairlady depan kereta aku.

hb: huh....garangnye fairlady ni..harapla nak dapat pakai---------> nada kecewa

aku: ala.....kita pun naik fairlady gak tapi versi viva....

aku : viva old lady..

hb: ish viva old lady ape nye...kita naik viva FAT lady

wah wah wah viva FAT lady katanye....

mentang2 le aku dah fat dikatanya aku viva fat lady..haha

takpe takpe

otw balik sebelum lalu kat medan gopeng aku terfikir nak ngajak hb makan nasi ayam nusantara. dalam berkira2 nak bercakap tu tiba2

hb: tak yah la makan nasi ayam. kita dah gemoks

aku: eh camne tahu apa yang ada dalam fikiran.....

belum habis cakap

hb kata kat rumah lagi dah scan ape yang ada dalam fikiran aku..hahaha.

tak kelakar ok.

mulala hb bebel aku dah gemoks la. cepat penatla. nanti sakitla. nanti bla bla bla

okay okay.jangan bebel. okay kita takyah makan nasi ayam. kita balik rumah. walaupun dalam hati %$#^&@* frust tak dapat makan nasi ayam sedap.

No comments:

Post a Comment